Asiakasarvostelut
4.7 jostakin 5
7 mielipiteet
5 tähdet
86 %
4 tähdet
0 %
3 tähdet
14 %
2 tähdet
0 %
1 tähdet
0 %
Magnifica prenda pero
la gente de dhl me cobró 55 euros por el envío aparte de lo ya pagado y de no pagar no me lo entregaban una pena saber esto después de comprar por lo demás hermoso producto
Julkaistu 2021-09-22 kirjoittanut Sergio
Hot stuff
Very nice cap. Fast & Easy deliberiert.
Julkaistu 2021-08-28 kirjoittanut Sven Marco
Julkaistu 2022-08-10 kirjoittanut Alba
Julkaistu 2022-05-12 kirjoittanut Sergiy
Julkaistu 2021-08-05 kirjoittanut Ronny
Julkaistu 2021-05-26 kirjoittanut Albert
Julkaistu 2021-04-28 kirjoittanut Nadir